Szüksége van ólomgenerációs segítségre? Ez a cikk található

Új vállalkozás indítására gondol? Van már olyan, amely küzd? Akárhogy is, fontos, hogy új ügyfelek keresésén dolgozzon. Számos módon hozhat létre vezetéseket vállalkozása számára. Ez a cikk néhány nagyszerű tippet tartalmaz a segítségére.

Próbálja ki egy faxkampányt az ügyfelek generációjának növelése érdekében. A fax valószínűleg nagyon nyolcvanas éveknek tűnik az üzleti kommunikáció szempontjából, de a legtöbb vállalat továbbra is támaszkodik ezekre a gépekre. Számos ember figyelmen kívül hagyta a faxot a 21. században. De ez csak azt jelenti, hogy kevesebb rendetlenség van. Az üzenet valószínűbb, hogy eltalálja!

Tegyen ajánlatot a potenciális ügyfelek számára, amelyeket nehéz megtagadni. Ez lehet engedmény, adomány vagy valamilyen információforrás, amelytől már haldoklik. Relevánsnak kell lennie számukra, különben soha nem fogja felhívni őket, hogy válaszoljon. Próbáljon ki néhány különböző dolgot, hogy megtudja, mi működik a legjobban.

Kérje meg jelenlegi ügyfeleit, hogy adjanak át szót a vállalkozásukról azoknak, akiket ismertek. Jelenlegi hűséges ügyfelei a legjobb ólomgenerációs eszközöd. A szájukból való szó sokat jelenthet új ügyfelek generálására. Meglepően nagy teljesítményűek, ha megosztják a vállalati információkat a közösségi médiában.

Kerülje az opt-out és az adatvédelem kérdéseit. Ügyeljen arra, hogy figyeljen azokra az ügyfelekre, amelyek az ajánlatok és ösztönzők fogadása ellen döntöttek. Ellenkező esetben spam-hírnév alakulhat ki.

Elemezze a vezető generációt körülvevő számokat. Úgy találja, hogy sok órát vesz igénybe a potenciális ügyfelek felfedezése? Ezek a vezetők minősített vagy inkább gyengék? Mérje meg az időt a konverziós arányhoz viszonyítva. Ez segít megfejteni, hogy melyik taktika biztosítja a legjobb megtérülést a befektetéséből.

Ne kerülje el a potenciális ügyfelek fizetését, ha költségvetéssel rendelkezik. Vannak olcsó megoldások a kimenő ólomgeneráláshoz. A kattintásonként fizető kampányok egyek. Ezek a keresési marketing kampányok sok márkaépítést eredményeznek, de csak akkor fizet, ha valaki valóban rákattint a hirdetésre. Ez nagyon hatékony ólomgenerációs módszer lehet.

Nyilvánvaló, hogy az ügyfelek generálásakor a költségvetés szerint dolgozik, és nem vállalhat minden vállalkozást. Ezért fontos, hogy rendelkezzen meghatározott költségvetéssel, és hogy mindig promóció során figyeljen a kedvezményes lehetőségekre. Ennek ellenére ügyeljen arra, hogy a pénzt okosan költik el.

Ne becsülje alá az ügyfelek áttételének erejét az ólom generálás során. Ha kezdődik egy jól megalapozott ügyfélkör, akkor az áttételeknek egyszerűnek és fájdalommentesnek kell lenniük, mert boldog ügyfeleik természetesen a barátaikat és a családjukat hivatkoznak. További ösztönzőként adjon kedvezményt nekik, ha másoknak utal, és figyelje, hogy az ügyfelek exponenciálisan növekednek!

Függetlenül attól, hogy még mindig tervezi vállalkozását, vagy már elindította -, fontos az ügyfelek megszerzése. Ha az éppen olvasott javaslatokat használja, akkor további vezetéseket kell létrehoznia. Minél több vezet, annál nagyobb lesz a siker. Ma kezdje el végrehajtani ezeket a javaslatokat vállalkozása fellendítése érdekében.