Hírnevének kezelése: Hasznos tippek és trükkök

Mi a jelentősége az üzleti hírnévnek? A válasz egyszerű - ki bízna meg minden olyan cégben, amelynek negatív hírneve van? A nagy hírű vállalatok több ügyfelet szereznek és jövedelmezőbbek. Olvassa el ezt a cikket, ha további ismereteket szeretne szerezni arról, hogyan javíthatja és őrizheti cége hírnevét.

Az online jelenlét növelése érdekében fontolja meg a közösségi média használatát. Az olyan webhelyek, mint a Facebook, a Twitter és a LinkedIn, segítenek növelni az üzleti jelenlétet online és offline egyaránt. A közösségi média hatékony használatához rendszeresen közzé kell tennie az állapotokat. Amikor információkat tesz közzé a közösségi média webhelyén, használjon kulcsszavakat, és adjon meg olvasóinak olyan információkat, amelyekre valóban szükségük van.

Legyen átlátszó. Egyes vállalatokat azzal vádoltak, hogy panaszokat távolítottak el weboldalukról. Ne légy olyan, mint ők. Ehelyett gyorsan válaszoljon a panaszokra, és a webhelyén közölje, hogyan orvosolja a panaszt. Miután a panasz megoldódott, kérje meg ügyfelét, hogy tegye közzé webhelyén, hogy a panaszt megoldották, és mennyi időbe telt a panasz megoldása.

Ne engedje magának, hogy idegesítsen valakit, ha nyilvánosan problémája van veled. A legjobb módszer ennek kezelésére, ha valamilyen megoldást kínál nekik. Ez megmutatja mindenkinek, aki arra törekszik, hogy hajlandó lenne megtenni a további mérföldet, hogy ügyfeleit boldoggá tegye.

A magán promóciót vagy üzletet mindig magánügynek kell tekinteni. Ez akkor fontos, ha jelentős kedvezményt kínál a panasz kompenzálására. Nem akarja, hogy gátlástalan emberek próbáljanak ingyen dolgokat szerezni, ha hamisan panaszkodnak termékére.

Hol vannak az ügyfelek? Ha egy adott üzletbe vagy étterembe mennek, akkor sokat menjenek oda. Amikor olyan helyekre látogat, ahol gyakran fordulnak elő ügyfelei, megismerkedik velük, és jobb szolgáltatást tud majd nyújtani. Az ügyfél a legkényelmesebb a társadalmi környezetben, és nagyobb valószínűséggel nyitott itt veled.

Ha itt-ott negatív visszajelzést kap, akkor ne távolítsa el. A legtöbb vállalkozásnak néha elégedetlen ügyfelei lesznek. Ha csak pozitív véleményei vannak az egész helyről, az emberek elgondolkodnak azon, hogy azért teszel-e valamit, hogy jobbnak tűnj, mint te.

A panaszokra és aggályokra a lehető leggyorsabban reagáljon. Minél hamarabb megoldja a problémát, annál kisebb problémává válik. Ha megvárja, amíg egy ügyfél panaszt tesz az interneten, akkor már késő lehet. Mutassa meg ügyfeleinek, mennyire érdekli őket, hogy visszatérjenek.

Ha vállalatának negatív véleménye van az interneten, ne reagáljon túl. Az egyik legrosszabb dolog, amit egy vállalat tehet, ha haraggal válaszol a negatív megjegyzésre vagy panaszra. Ne próbáljon megtorolni azzal sem, aki kifogást tett. Az ilyen típusú reakciók nem fogják megoldani a problémát, és csak jobban felhívják a figyelmet az összes negativitásra.

https://indexoldal.reblog.hu/reach-your-goals-through-successful-personal-development
https://iphoneszervizesiphone6skijelzocsere.reblog.hu/school-yourself-on-personal-development-with-our-quick-tips
https://keresooptimalizalasara.reblog.hu/seven-personal-development-tips-for-your-success
https://keresooptimalizalasbudapestarak.reblog.hu/strategies-for-your-success-in-personal-development
https://rovarirtasbp.reblog.hu/tips-for-raising-happy-and-healthy-kids

Ügyeljen az online megosztott információkra. Később fel lehet használni ellened, ezért légy óvatos. Még ha a közösségi média fiókjait is csak kevesen használhatják, az óvatosság továbbra is kulcsfontosságú.

Vigyázzon arra, amit Ön és alkalmazottai mondanak online. Bármi, amit a Facebookon, a Twitteren vagy bárhol az interneten mondanak, örökké online maradhat. Győződjön meg arról, hogy vállalatánál érvényes a közösségi média irányelve. Az alkalmazottak hangja képviselheti a céget, ami lehet jó vagy rossz. Ezért fontos, hogy a kialakult közösségi média-politikának megfelelően járjanak el.

A jó hírnév minden egészséges vállalkozás középpontjában áll. A rossz hírnévnek örvendő vállalkozások elveszítik az ügyfeleket, és nem sokáig élnek túl. Tehát kezelje okosan hírnevét, és vállalata sikeres lesz. Ha vállalkozása hírneve javul, cége növekedni fog.