Ötletek egy nagyon hatékony tégla cikk kampány létrehozásához

A tégla cikk költséghatékony módja annak, hogy megismerjék vállalkozását. Ha rövid darabot ír, és megadja vállalkozása nevét és elérhetőségi adatait, akkor a papírokban és az interneten információt szerezhet vállalkozásáról, amely kiszélesíti ügyfeleit és ügyfélkörét.

Győződjön meg arról, hogy webhelye felhasználóbarát. Ha az emberek nem tudják kitalálni, hogyan kell csinálni, amit kell, vagy megtalálják a keresett információt, sokan feladják és csalódottan mennek el. Ez nem csak elveszíti őket, mint ügyfelet, de kevésbé valószínű, hogy egy baráthoz utal téged.

Kerülje el egy cikk több URL-en történő közzétételét a webhelyén. Ez gyorsan csökkentheti webhelyének értékét, mivel a Google gyakran megvizsgálja a linkek minőségét és számát, amikor eldönti, hogy az oldal melyik rangsorolására kerül sor. Ha egy darab több címkével hivatkozik, akkor jó, ha mindegyik ugyanazon URL-re mutat.

Még akkor is, ha saját webhelyének írását kiszervezi, ügyeljen arra, hogy mindig a lehető legszemélyesebbek és eredetibbekkel találkozjon. Ennek jó módja az, ha megírja a saját oldalát, majd elküldi azt egy profi számára a végső megjelenéshez.

Amikor a tégla-cikk erőfeszítései már folyamatban vannak, előfordulhat, hogy hiányzik ötleted az új cikkek előállításához. Ahelyett, hogy ötleteket keresne az interneten, keresse meg a kitöltött cikkek katalógusát. Írja át az egyiket, ha abszolút kétségbeesett a tartalom iránt. Még jobb, ha vesz egy régi cikket, és ír egy frissített verziót.

Próbálja meg csökkenteni az érdektelen cikkeket, amelyeket az év folyamán írsz. Bár lehetetlen kiképzni az író hangját, nem számíthat arra, hogy teljes mértékben irányítja azt. Az olvasók meg tudják mondani, mikor unatkozik a megírt téma. Írj olyan dolgokról, amelyek iránt szenvedélyes, és ez a szenvedély nyilvánvaló lesz az írásban.

Amikor először kezdi el hirdetéseket írni, nagyszerű elírni, mintha egy cikket írt volna. Ennek oka az, hogy az emberek azonnal leállnak, amikor hirdetéseket látnak, és nyitottabbak a történetek olvasására. Mire befejezik a történetet, látni fogják, hogy ez egy hirdetés, és nagyobb valószínűséggel vásárolják azt, amit eladnak.

Tudja meg, hogy a megértés és szakértelem szintje eldönti, mennyire sikerül. Ezzel nem megfelelő eredményeket kap. Ha nem tudja, mit csinál, ne csináld.

Sok cikkmarketing megkísérel valóban képzeletbeli prózai lenni. Sokkal inkább költőként írnak, mint valaki forgalomirányítást próbálnak, és a végeredmény egy vékony olvasóközönség, amely nem egészen közvetíti azt, amit az író próbál közvetíteni. Légy nagyon közvetlen a stílusában, amikor megpróbálsz embereket eljuttatni a webhelyére vagy valaki más termékéhez.

A cikkben szereplő tanácsok követése segíti a vállalat promócióját a tégla cikk felhasználásával, amely online és nyomtatott formában is bemutatható. Ez egy egyszerű, hatékony módja annak, hogy elterjesszük a szót arról, amit vállalkozása kínál, és potenciális ügyfelek és ügyfelek széles skáláját vonzza be.