Tippek és taktikák, hogy a cikk Marketing nyertes legyen

 

A cikkmarketing nem kell, hogy rejtély legyen az ön számára, és nem kell, hogy körbe-körbe forogjon az agya, hogy megpróbálja kitalálni. A folyamat nagyon egyszerű lehet, akár egy szolgáltatót vesz igénybe, hogy kiváló minőségű cikkeket kínáljon Önnek, akár saját maga készíti el a cikkeket. Döntsön ezeknek a tippeknek a figyelembevételével, hogy még ma képes legyen egy rendkívül hatékony marketing gyakorlatot alkalmazni.

 

Adjon hasznos információkat az olvasóinak. Az emberek tudni akarják, hogy amit olvasnak, az számít. Ha számít, amit mond, akkor az olvasói úgy gondolják, hogy más dolgokat is tud mondani, amelyek számítanak.

 

Ha cikkeit pörgetni akarja, használjon embereket, ne pedig szoftvereket. A cikkpörgető szoftverek gyakran nevetséges eredményeket produkálnak, és a webszörfösök csak megvonják a vállukat, és tovább kattintanak. Az emberi pörgetők ezzel szemben nem csak a tartalom átírásában jobbak, hogy elkerüljék a keresőmotorok duplikált tartalmakra vonatkozó büntetéseit, de olyan átírásokat is képesek létrehozni, amelyek kissé eltérő hangvételűek, és amelyek közül egy vagy több konverziót is eredményezhet, mint a többi (ezt A/B teszteléssel derítheti ki, ha a pörgetéseket egymás ellenében teszteli).

 

Amikor cikkeket ír egy cikkmarketing-stratégia részeként, ügyeljen arra, hogy azok informatívak legyenek. Bár úgy tűnhet, hogy a cikkmarketingnek több köze van az elhelyezéshez és a linkeléshez, mint ahhoz, hogy a potenciális ügyfelek elolvassák a cikkeket, minden cikket úgy kell kezelnie, mint egy értékesítési ajánlatot vagy egy egyszeri lehetőséget arra, hogy elnyerje az ügyfelek bizalmát.

 

Maradjon a témánál. A cikkeinek mindig relevánsnak kell lennie ahhoz, amit népszerűsít. Ha lakásfelújításról ír, nincs oka arra, hogy bedobjon egy történetet a közelmúltbeli bahamai nyaralásáról. Az olvasók azt akarják, hogy a tartalom illeszkedjen a témához, ezért ügyeljen arra, hogy ne térjen el túlságosan a témától.

 

Végezzen kulcsszókutatást. Ha már megírt egy cikket, de nem biztos benne, hogy milyen címet adjon neki, keressen olyan gyakran keresett kulcsszavakat, amelyek illenek a cikkhez. Ne használjon olyan kulcsszavakat, amelyek nem illenek bele. Senki sem szereti, ha horgászfelszerelést keres, és a legfrissebb zenei videókról szóló cikkre kattint.

 

Fontolja meg, hogy a nagyobb figyelem felkeltése érdekében képeket is csatoljon a cikkeihez. A képek azonnal felkelthetik a figyelmet, és a cikkekbe való beépítésük garantáltan figyelemfelkeltő lehet. Arra azonban ügyeljen, hogy ne használjon szerzői jogvédett képeket vagy olyan képeket, amelyekhez nem rendelkezik jogokkal.

 

A felsoroláspontok remek módja annak, hogy kiemelje bármely termék minőségét, amelyet egy cikken keresztül népszerűsít, de nem szabad túlságosan rájuk támaszkodnia. A cikkeinek továbbra is releváns tartalomra van szükségük, és ha túlságosan a felsorolásra támaszkodik, az olyan benyomást kelt, mintha csak lemásolta volna a gyártó által nyújtott előnyöket.

 

Az online marketingnek számos formája van, és a cikkmarketing az egyik ilyen forma, amely nagyszerű eredményeket kínál minden típusú és méretű vállalkozás számára. Ha érdekli, hogy ezt a marketingformát használja vállalkozásának, akkor olvassa el használja ezt a cikket nagyszerű tippek és információk, hogy elkezdje és jobban megértse a folyamatot, amit befejez.